Naruto Shonen-ai a Yaoi

1.Nováček

07.06.2009 15:07

Začíná to jako každý den. Dveře cel se otevřou a z nich vycházejí chovanci, aby mohli provádět každodení práci. Ale i přesto jsou všichni nervózní, i když to nedávají znát, vždyť dnes měl k nim dorazit nováček. Nevěděli kdo to je a ani co udělal, i když každý to tušil. Jediné co každý věděl je, že si nesmí zničit postavení mezi ostatními. Každý byl zvědaví, někteří mezi nimi se i těšili a ani nevěděli proč.

 

***

"Dnes mě dají to té díry co říkají polepšovna. Chtěli se mě zbavit už dlouho, ale až těď se jim to konečně povedlo. *uchechtnutí* Mají mě z krku a ani si na mě nevzpomenou. Možná to tam bude lepší, vždyť jsou tam určitě stejní jako já? Slyšel jsem, že je tam dokonce chlapík, který zabíjel. Chci vědět kdo to je! Musim to zjistit! Ale i tak, svoboda je svoboda. Jak mě tam asi přijmou? Možná tam všichni drží spolu a plánujou hromadný útěk. Nebo jsou tam na několik skupin co mezi sebou válčí?... Nechápu proč nad tím teď přemíšlím. To se tam tak těším? Asi jo. *mírný úsměv* Tam se určitě nudit nebudu...

 

***

Atmosféra v polepšovně je čím dál horší. Každý je nervozní a nepříjemnější než kdy dřív. Nikdo si nikoho nevšímá jako vžy, ale i přesto se všichni pozorují a propalují pohledem.

"To je tady taková atmosféra jen kvůli tomu nováčku co má dnes dorazit? Co jim vadí? Vždycky byli v klidu, a když měl přijít někdo nový byli v poho. Možná je to tím, že každý tuší kdo to je. Schválně nám jméno toho kluka neřekli, abychom byli v pohodě, ale i tak jim to bylo k ničemu." říkal si v duchu kluk s culíkem a línýma očima.

 

"Shikamaru?" tiše ho oslovil tlustý kluk co zrovna přšel z jídelny.

"Co je Choji?" zeptal se stejně potichu aniž by se na něj podíval.

"Víš už kdo má dneska přijít? A kroč jsou všichni tak nepříjemní?" konečně vyslovil otázku, která to tížila od chvíle co se dozvěděl, že sem někoho přidělí.

"Tušim, ale radši se nech překvapit Choji." řekl svému kamarádovi a otočil se k odchodu. Vlastně, mezi všemi co tu jsou byli oni dva jediní co se spolu kamarádili.

***

"Za chvíli mě tam převezou. Vlastně tohle je naposled co vidím Konohu. A pak až za nekolik let se vrátím a všem ukážu kdo jsem Já! Určitě teď všichni slaví! Kruci já se zblázním! Už to chci mít za sebou! Proč to pořát protahují a už mě tam nepřevezou? *zamračení* Nebudu je prosit o to aby mě už tam konečně dopravili! Dattebayo!" zorhlídnul se a uviděl ninju, který si v klídku prohlížel časopis.

 

Najednou se ninja odtrhl od časopisu. Podíval se na hodiny a s úšklebkem mířeným na Naruta oznámil, že se bude stěhovat.

***

Všichni z polepšovny už čekali nastoupení u vchodu a jen vyčkávali, kdy už konečně přijede přepravní vůz. V téhle polepšovně byli jen ti nejodstrkovanější vyvrhelové, kterých ze všech zavřených bylo jen pár. Stálo jich tam sedm + pes. To byli jediní obyvatelé této polepšovny. Všichni tomu říkali díra, protože podle nich se zde nachází největší špína a největší omyl matky přírody.

Jako první v řadě stál kluk s hustým obočím. Jmenoval se Rock Lee. Hned vedle byl nejchytřejší lenoch, Shikamaru Nara. Po jeho boku stál jako vždy jeho nejlepší přítel a největší jedlík Akimichi Choji. Další byl kluk se svým psem jménem Akamaru, Kiba Inuzuka. Následoval Neji Hyuuga. Předposlední byl Sasuke Uchiha a jako poslední Sabaku no Gaara. Gaara jako jediný byl z jiné vesnice a jako jediný kvůli vraždám co spáchal.

***

Nový spoluobyvovatel byl Naruto Uzumaki a ten právě stál u vchodu. Hned za těmi dveřmi stáli všichni současní obyvatelé polepšovny. U něj stála stará ženská co měla být ředidelkou. Netvářila se moc přívětivě a když se otočila zahlídl blonďák v jejích očích stín bláznoství. Když se jejich oči střetly Naruto nasucho polkl a ona jakoby vycítila jeho strach se usmála. I když do úsměvu to mělo hodně daleko, spíš to byl úšklebek naznačující čiré bláznovství.

A tak se Naruto za jejího doprovodu vydal ke dveřím, kde měl strávit zbytek svého mládí a touhle šílenou babou. Co ho tak čeká?

Komentáře

Datum 21.07.2009
Vložil Kagome/Kurama
Titulek =^_^=

Ju-chan, ta povídka je super, co takhle pokráčko? Už se na něj delší dobu moc těším! ^.^ A musím pochválit, ten vzhled se moc hodí, sugoi :)

Datum 14.07.2009
Vložil kiimi
Titulek pokračování!!!!!!!!!

mě se to moc líbí prosím pokrako

 

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode